Wednesday 9 November 2011

JALAN2 KE TELUK INTAN (planning this sunday)

Pada hari Isnin lepas, saya mendapat SMS from ayu. Ayu adalah salah seorang kawan baik saya semasa belajar dikolej, msj berbunyi "Salam, chat ke? Anya aku da b'salin.. 31 oct aritu, baby boy.."

Seronok betul aku dengar sorang lagi kawan aku dah jadi ibu. Birthday adik perempuan saya ija 30 oct, beza seari je, senang nak ingat nanti.. hehehe.. Cepat betul masa berlalu, rasa cam baru je lagi ko kawen ayu.. Nama baby Mohd Danish Wafiy.. Plan ahad ni nak pergi dengan hubby, harap2 plan berjalan lancar.. Sekarang ayu di kampungnya di Hutan Melintang, Teluk Intan. So xla jauh sangat dari Kampar.. Dalam sejam je.. So, entry ni akan di edit lagi next week tuk memasukkan gambar baby n ibunyaa skali.. hehe..

No comments:

Post a Comment